Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Epätoivo iskee
Hei Lilja.Kiitos viestistäsi, on hyvä saada lukea sellaisen ihmisen kanta joka itse sairastaa. Se minulle nimenomaan tuottaa ongelmia kun nämä kaksi läheistäni eivät sairauksistaan puhu, en ole ollenkaan tiennyt miten se heihin itseensä vaikuttaa. Nyt kun luin sinun viestisi ymmärrän heitä eri tavalla. Vaikka edelleen koen tarvetta asiasta puhua heidän kanssaan, ymmärrän myös sen, että he saavat tehdä siihen keskusteluun aloitteen jahka ovat siihen itse valmiita.
Niin ja sitä en ollut vielä maininnut, että tämä veljeni tauti on Hodginin tauti. Olen koettanut siitä etsiä tietoa, mutta ongelmaksi on muodostunut se, etten tiedä missä vaiheessa se on, joten en osaa arvailla ennustetta. Ehkä ei kannatakaan.
Omat tuntemukset eivät muuten juurikaan ole muuttuneet, edelleen on ajoittain epäuskoinen olo ja joinain päivinä itku tulee herkemmin kun erehtyy ajattelemaan pahinta.
Nyt olen itse kesälomalla ja saan aikaa ajatuksilleni.
Toivossa jatketaan.
- Epätoivo iskeeMariBee
- Re: Epätoivo iskeetesoro
- Re: Epätoivo iskeeMariBee
- Re: Epätoivo iskeeepätoivoinen
- Re: Epätoivo iskeelilja
- Re: Epätoivo iskeelilja
- Re: Epätoivo iskeehelmikuu