Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Keuhkossa syöpää
Hei,En edes tiedä kenelle kirjoitan, mutta koin että nyt on pakko purkaa tunteitani. Rakas isäni nukkui pois marraskuun lopussa. Vaikka hän sairasti mesotelioomaa, joka käsittääkseni on parantumaton, en silti voinut jollain tasolla hyväksyä uutista että rakas isäni on poistumassa.
Olen aina ollut isäni kanssa läheinen, mutta hänen avovaimonsa kanssa meillä oli kränää isän viimeisinä vuosina. Pahoittelen jos ajatukseni poukkoulevat, mutta nyt jotenkin tuntuu etten kestä isän avovaimoa enään yhtään. Nyt kun isä on poissa olemme kumpikin käyttäytyneet korrektisti... mutta hänen kommenttinsa...
Hän on omasta mielestään ainut joka on todella kärsinyt isäni poismenosta, hän vähättelee, ehkä tietämättään, veljeni ja minun surua.. Kun minulla meni kaikki ja teillä on kaikki vielä edessä.
Eikö hän helvetti tajua miltä tuntuu kun kumpikin vanhempi on kuollut syöpään ennen eläke-ikää???
Eikö hän ymmärrä etä minulla ja veljelläni on elämä edessä, mutta kuinka pitkä?
No, toisaalta itsekkäämpää ihmistä en ole tavannut. Mutta kyllä se on raskasta kun yrittää jaksaa isän poismenon jälkeen, hoitaa tytärtä ja kotia ja eläimiä ja toinen vain toistelee kuinka vaikeaa hänellä on...
Ja eniten v....... että minulla on suruaika, minulla pitäisi olla oikeus muistella isääni, eikä kuunnella valituksia "kuinka raskasta oli hoitaa isääsi" ja pahinta oli että hän kerran huusi isän kuullen minulle "etkö tajua kuinka raskasta on hoitaa isääsi, rupea sinä hoitamaan häntä, minä en enää jaksa" Voitte vain kuvitella isäni ilmeen... sydäntä särki niin...Ja nyt kun isä on poissa hän jauhaa vain ja ainoastaan omasta surustaan. Koska mehän menetimme vain isän.
Pakko oli purkaa koska v...... niin paljon toisten ihmisten itsekkyys.
- Keuhkossa syöpääkatja09
- Re: Keuhkossa syöpääerika62
- Re: Keuhkossa syöpääeijuli
- Re: Keuhkossa syöpääsutinah
- Re: Keuhkossa syöpäämymlan
- Re: Keuhkossa syöpääkatja09
- Re: Keuhkossa syöpääsutinah
- Re: Keuhkossa syöpääIskän tyttö