Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Keuhkossa syöpää
Menetyksien jälkeen lohdun sanoja ei koskaan ole tarpeeksi. Toivon kuitenkin Teille lohtua ja jaksamista tässä vaikeassa kamppailussa jossa varmoja vastauksia ei ole. Jokainen läheisen menetys on liikaa ja sen ymmärtäminen ja hyväksyminen vaikeaa. Vain aika voi auttaa, unohtaahan ei koskaan voi. Itse sain hyviä tuloksia viime CT-kuvassa jossa keuhkojen etäpesäkkeet olivat osin hävinneet ja isommat selkeästi pienentyneet, sitä ennen kyllä kamppailin itseni kanssa välillä kovinkin ja mielessäni mietin näenkö ensimmäistä lapsenlastani joka syntyy kesäkuussa ja tein mietintätyötä mieten järjestän 14 v. tyttäreni elämän jos minusta aika jättää yh-äiti kun olen. Ehkä minulla oli hyvä tuuri, että heti löydettiin sellaiset styto-yhdistelmähoidot jotka ovat purreet hyvin, koska minulta evättiin keuhkojen leikkausvaihtoehto eikä ennusteita annettu eikä vieläkään ole annettu. Stytot kuitenkin jatkuu ja ensi jaksolla saan lääkärien tarkemmat kommentit. Itse olen 44-vuotias joten vielähän tätä elämää eläisi ja sairaus on ollut yllätys ja edennyt nopeasti. Teille kuitenkin voin vain toivoa hyviä uutisia, positiivista mieltä ja supervoimia sekä purkakaa tuntoja sillä saman kokeneet ovat mitä parasta vertaistukea koska ovat kokeneet ja kokevat tämän kamppailun erilailla kun muu tukiverkko. Ajatusvoimahaleja Teille!- Keuhkossa syöpääkatja09
- Re: Keuhkossa syöpääerika62
- Re: Keuhkossa syöpääeijuli
- Re: Keuhkossa syöpääsutinah
- Re: Keuhkossa syöpäämymlan
- Re: Keuhkossa syöpääkatja09
- Re: Keuhkossa syöpääsutinah
- Re: Keuhkossa syöpääIskän tyttö