Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Isällä ja äidillä syöpä...

Olen vakituisessa työssä, ja olen saanut ja pitänyt nyt sairaslomapäiviä. Suosittelisin samaa sinullekin, tekee hyvää ajatella asioita rauhassa eikä vaan paahtaa tuskaisena eteenpäin. Tai minulle ainakin on tehnyt hyvää. Viime viikon olin pois töistä, nyt tällä viikolla kahden päivän jälkeen tuntuu että jaksaa kohtuullisesti ollakin siellä välillä.

Mietin kokoajan, milloin menisin seuraavan kerran vanhempieni luo.. etten venyttäisi visiittiä liian pitkälle, ettei isä menisi huonompaan kuntoon, että ehtisin nähdä häntä vielä "normaalina".

Itse olen itkenyt kun itkettää, päätänyt ettei minun tarvitse tehdä eikä jaksaa yhtään mitään. Kaikki on nyt muuttunut, asioilla on uudet mittasuhteet. Olen osittain hyväksynyt tilanteen; näin vain kävi, mitään ei voi tehdä. On tehtävä se minkä voi, eli pitää yhteyttä ja olla saatavilla. Kun vielä voi.
voi itku | 29.1.2008 klo 21:52:49