Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Äidilläni syöpä - juuri tullut tietooni
Hei!Minä kuulin oman äitini keuhkosyövästä tiistaina. Toki olin jo varautunut henkisesti huonoihin uutisiin, sillä röntgenissä näkyvä poikkeama ei kuulosta hyvältä. Kyse on ns. ei-pienisoluisesta syövästä, joten leikkausta harkitaan, ellei sitten löydy etäispesäkkeitä. Lääkärit olivat jo luulleet löytäneensä etäpesäkkeitä maksasta, mutta asiaa tutkitaan vielä. Keuhkosyövän ennuste on todella karmeaa luettavaa, on aika luonnollista, että olen tällä viikolla käynyt läpi todellisen tunteiden kirjon: vihan, pelon, surun, ahdistuksen, masennuksen....... En tajua kuinka pääsisin jaloilleni. En pysty lopettamaan itkemistä, vaikka äiti on pyytänyt etten itkisi. En pysty!!!! En ymmärrä kuin oman äidin koulemasta voi ikinä selvitä. Ajankohta ei koskaan sopiva, mutta nyt ei voisi olla huonompi. Menin juuri naimisiin ja eilen raskaustesti näytti plussaa........ Lapsi on toivottu, todellakin, mutta laitettiin alulle hetkellä, jolloin äidin syövästä ei ollut mitään tietoa. Minun on siis lapsen takia jaksettava. On pakko ajatella, että kukaan meistä ei elä ikuisesti, vaan meillä kaikilla on oma aikamme. Ihmisen elämässä tulee ilta ja lopulta yö, jotta uusi aamu ja uusi elämä voivat alkaa. Voimia kaikille! Yritetään tsempata toisiamme!
- Re: Äidilläni syöpä - juuri tullut tietooniriksulainen
- Re: Äidilläni syöpä - juuri tullut tietooniNutza