Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Itsekkäistä itsekkäin vuodatus
Voimia sinulle Tiltukka, tuosta viestisi lopusta jo kävikin ilmi, että olet huomannut tärkeimmän, "on vain tänään tässä ja nyt".Veljeni sairastui viisi vuotta sitten, hänelle ei annettu kuin muutamia viikkoja elinaikaa, syöpä oli jo niin laajalle levinnyt. Hän kuitenkin eli yli vuoden ennusteista ja prosenteista piittaamatta. Viime vuonna sairastuin itse rintasyöpään, nyt on hoidot meneillään. Nyt kun olen itse sairastunut, olen paljon vähemmän ahdistunut kuin veljeni sairauden aikaan.
En tiedä kuinka kauan on miehesi diagnoosista, mutta monet asiat tulevat ajan kanssa arkipäiväisemmiksi. Älä nyt ajattele, että vähättelen, sitä en tarkoita, mutta itselleni kävi niin. Tuleehan niitä aallonpohja päiviä vieläkin, mutta ne ovat harventuneet. Toivon sinulle paljon jaksamista, nauti niistä paremmista päivistä tai hetkistä äläkä mieti (ainakaan ihan liian paljon) tulevia, niille kun emme mitään mahda, niinkuin emme sairastumisellekaan. Ja rohkeutta on se, että myöntää pelkäävänsä.
Valoisia hetkiä toivottaen,
Nippis
- Itsekkäistä itsekkäin vuodatusTiltukka
- Re: Itsekkäistä itsekkäin vuodatushilleviivi
- Re: Itsekkäistä itsekkäin vuodatusnippis
- Re: Itsekkäistä itsekkäin vuodatushilleviivi