Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Itsekkäistä itsekkäin vuodatus

Hei

Oli ihmeellistä lukea sellaista tekstiä, mitä itse koin n. 1 1/2 vuotta sitten. Nyt olen joutunut luovuttamaan puolisoni kuolemalle ja totuttelemaan elämään kahden lapsemme kanssa ilman häntä. Toivottavasti sinulle ei käy yhtä huonosti.

Olin poikani kanssa hiljattain lääkärissä, koska hänen painonsa (10 v) on noususuhdanteinen. Keskustelimme kaikkea, kunnes kerroin pojan isän kuolemasta vatsasyöpään sekä muutamalla sanalla 8 viikon saattohoidosta kotonamme. Lääkäri totesi tähän, että kyllä poika on jo siitä selvinnyt !!! Uskomatonta ! Miten voikaan olettaa, että tällaisesta menetyksestä pääsee yli koskaan ?

Toivottavasti te saatte hyviäkin uutisia, me emme saaneet. Saimme kuitenkin tuntea mieheni rakkauden loppuun asti, hän oli enemmän huolissaan meistä, jotka jäimme jatkamaan elämää kuin itsestään. Hän myöskin lohdutteli minua - miten tustaista hänellä mahtoikaan olla.

Muistot yhteisistä ajoista, mieheni varaukseton rakkaus ja tukemiseni pitävät minut pystyssä. Nyt huomaan, että muu maailma on jo unohtanut rakkaan puolisoni lapsiamme lukuunottamatta.

t: Marathon

marathon | 9.3.2009 klo 17:34:31