Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Äiti huonossa kunnossa
Moikka! Voimia sinulle!! Tiedän aika hyvin mitä koet juuri nyt... oma äitini sairastui helmikuussa ja kuoli marraskuussa.. Se aika minkä olin äidin vierellä ja autoin äitiä oli todella raskasta niin henkisesti kuin fyysiseti. Minulla kaksi lasta poika 5,5 vuotta ja tyttö.2,5vuotta olivat joka paikassa mukana niin apteekki asioilla kuin sairaalassakin. Ryhdyin äidilleni omaishoitajaksi loppuaikana, hommaa riitti ja kun asiat teki lasten kanssa asioiden tekeminen kesti.Päivät oli todella pitkiä. Äidillä ei ollut puolisoa joten joka kerta kun äiti ei vastannut puhelimeen oli pakattava lapset autoon ja ajettava katsomaan mitä oli käynyt. Olin itsekkin ihan poikki mutta kyllä sitä kummasti sai voimia jostain. Nyt on valtava ikävä äitiä mutta tiedän, että äidillä on hyvä olla ja myös oma taakka ja huoli loppui ja toipuminen surusta alkoi. Voi hyvin ja pidä itsestäsi huolta!! Et ole yksin!!- Äiti huonossa kunnossaKuulilja
- Re: Äiti huonossa kunnossaMarikki76
- Re: Äiti huonossa kunnossahilleviivi
- Re: Äiti huonossa kunnossaKuulilja
- Re: Äiti huonossa kunnossarentunruusu
- Re: Äiti huonossa kunnossasutinah
- Re: Äiti huonossa kunnossaSiipi maassa