Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Läheisille kertominen?
Minä olen niin paljon läheisriippuvainen että höpötän kaikki omat murheeni ystävilleni ja äitini luvalla kerroin ystävilleni jo siitä vaiheesta kaiken kun äidillä alettiin epäillä syöpää. Diagnoosin varmistuttua sana levisi koko kaupunkiin nopeasti. Minä koin että "juoruilu" oli tosi osaaottavaa eikä siinä ollut mitään pahaa. Sain paljon ymmärrystä osakseni kun ei ollut intoa kaikkiin kissanristiäisiin jms.Kuitenkin minulla oli päiviä, etten halunnut lähteä kotoa kun oli tunne että kaikki katsovat säälitellen ja monilla oli jo hautajaiset mielessä vaikka itse olin täynnä toivoa ja taistelutahtoa. Ja ne tarinat kumminkaimoista ja heidän sairaskertomuksistaan ihmetyttivät, etenkin jos tarina ei ollut rohkaiseva.
Voit varmasti luottaa siihen, ettei kukaan pahuuttaan juorua tilanteestanne vaan he säälivät teitä ja toivovat varmasti teidän selviävän tästä tilanteesta. Mitä useampi sairastumisesta tietää sitä enemmän saatte apua rukouksin ja henkisenä tukena. Sillä on uskomaton voima.
Voimahalaus!
- Läheisille kertominen?Tiltukka
- Re: Läheisille kertominen?louhinen
- Re: Läheisille kertominen?Varjossa
- Re: Läheisille kertominen?Iskän tyttö
- Re: Läheisille kertominen?Tiltukka