Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
miten suhtautua??
Moi!!Äidilläni todettiin kolme päivää sitten parantumaton ja levinnyt munuaissyöpä. Kaiken piti olla hyvin ja hänen olla menossa lääkärin leikkaussuunnitelmaa kuulemaan, kun lääkäri ilmoitti, ettei mitään ole tehtävissä.
Shokki!!
Mitä voi sanoa, mitä voi tehdä? Itkettää ja silti puhelimessa täytyy olla urhea, vaikka toista pelottaa. Sen kuulee äänestä. Itse asun eri paikkakunnalla, enkä millään haluaisi mennä katsomaan häntä, koska tuntuu ettei minusta ole apua, itkisin vaan koko ajan ja aiheuttaisin lisä surua omalla itkemisellä. Olenko hirveä??
Mitä siinä voi sanoa toiselle? Pitäisikö minun kertoa jokapäiväisistä rutiineistani, mitä tapahtuu täällä?? Vai tuleeko minun kysellä miltä hänestä tuntuu??
Kaikki tuntuu niin epätoivoiselta, kuolemaa odotetaan ensi vuoden alkuun.
Joulu on tulossa ja mielessä soi "hetken kestää elämää ja sekin synkkää ja ikävää". Saa nähdä mitä tästä joulusta tulee, mutta ilon juhlaa ei ainakaan.
- miten suhtautua??milla84
- Re: miten suhtautua??salome
- Re: miten suhtautua??tulppu
- Re: miten suhtautua??PikkuLintu
- Re: miten suhtautua??tuulapirkko