Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: iskän syöpä
Äidin tilanne on edennyt huonosto vielä huonompaan. Mukaan on nyt tullut huimausta ja tajuttomuuskohtauksia, varmaankin edessä on siirtyminen kotihoidosta sairaalaan. Äiti on hyvin väsynyt ja jaksaa olla ylhäällä enää lyhyitä ajanjaksoja, ruokahalu on heikentynyt selvästi. Vielä kuukausi sitten äidin vointi oli selvästi paremmalla tolalla, mutta nyt tilanne alkaa näyttämään melko lohduttomalle. Isä, joka joutuu seuraamaan tilannetta vierestä alkaa olemaan melko loppu hänkin, henkiset voimavarat alkavat olemaan loppuun kulutetut. Syöpä runtelee paitsi itse potilaan, että myös läheiset. Isäsi tilanne kyllä kehittyi hyvin nopeasti, mutta toisaalta hän sai verrattain arvokkaan kuoleman. Itsekin alan olla melko väsynyt tilanteeseen, äidin syövän kehittymistä olen saanut vierestä seurata koko nuoruuteni, että varhaisen aikuisuuden. En kyllä tiedä, että miten selviän äidin kuolemasta, äiti on aina ollut hyvin läheinen ja tärkeä ihminen johon olen voinut turvautua vaikeina aikoina. Itsekin varmaan tulen odottamaan, että äiti soittaisi ... nytkin alkavat soitot jo olemaan vähissä, äiti kun jaksaa olla hereillä niin pienen osan päivästä. Yhtä persettä on tämä.- iskän syöpäMarzo74
- Re: iskän syöpäRutto
- Re: iskän syöpäMarzo74
- Re: iskän syöpäRutto
- Re: iskän syöpäiltatähti