Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Auttakaa
Hei,toivon voimia sinulle tämänkin asian kanssa. Mutta jos jaksat, niin minulla olisi kysyttävää edesmenneen äitisi sairauden loppuvaiheista. Minun äitini myös sairastaa munasarjasyöpää ja nyt ollaan siinä vaiheessa, että hoidot on lopetettu tuloksettomina. Se oli valtava shokki äidilleni, joka on koko tämän 2,5 vuotta toivonut ja uskonut tästä parantuvansa. Tämä on ollut henkisesti niin raskasta aikaa meille kaikille seurata mitä tämän tiedon saaminen teki äidin mielialalle. Kävikö sinun äidillesi niin, että hoidot lopetettiin? Pystyikö hän hyväksymään sitä asiaa vai miten pääsi siitä yli? Ja jos pystyt kertomaan, niin miten sairauden loppuvaiheet äidilläsi meni? Olen yrittänyt sitä lääkäriltä kysyä, että mitä meillä on odotettavissa, niin ei hän osannut sitä sanoa, kun jokainen ihminen on kuitenkin yksilö ja näin ollen oireet/loppuvaiheetkin ovat yksilöllisiä. Näin varmasti onkin, mutta kuitenkin haluaisin tietää edes jotain, jottei ihan kaikki tulisi täytenä yllätyksenä.
Kiitos jo etukäteen ja todellakin voimia toivotellen
- Auttakaasusie
- Re: Auttakaa"helinä"
- Re: Auttakaamuistot
- Re: Auttakaatuulapirkko
- Re: Auttakaasusie
- Re: Auttakaatoscana