Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Glioblastooma (gradus IV) & ennuste

hei siskollani myös löydetty samanlainen kasvain ja ennuste huono. aluksi lääkärit puhuivat leikkauksesta mutta uusien kuvien oton jälkeen muuttui asia niin että seuraavalla viikolla leikataan. nyt tuli tieto että ei leikata ja annetaan vain sädehoitoa.. kaksi viikkoa on mennyt ja mitään ei ole oikein mielestäni tehty vaikka asia on erittäin vakava. on vain tehty diagnoosia-.

minulla itselläni tulee sellainen olo että kaikkea ei ole kerrottu.. siis sitä selkeästi että miksi ei leikattu .. ja syytä leikkauksen siirtoon..

ei ole myöskään puhuttu lainkaan mistään lääkityksestä sädehoidon yhteydessä..

onko teillä samanlaisia kokemuksia? olen itse hämilläni lääkäreiden kommunukoinnista

kasvain on iso ja ymmärrän hyvin sen ettei sitä saada kokonaan pois, mutta onko tässä kyseessä säästöt vai täysin todennäköisyys eli potilas tulee kuitenkin menehtymään pian?

jaksamista kaikille !

ps1 .. on hyvä että edes johonkin saa purkaa näitä kysymyksiä ja omaa tilaansa ,,

ps2 olen menetttänyt kyllä uskoni julkiseen hoitoon
tietovailla | 24.10.2009 klo 15:51:10