Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Isälläni on paksusuolensyöpä
Kultahippu... Otan osaa... Juuri tuota olen nämä kaksi viikkoa pelännyt hirveästi, aivan kamalasti... Tänään puhun lääkäreitten kanssa, ja kyselen kaiken... Juttelin isän kanssa juuri äsken ja tivasin, että onhan kaikki varmasti hyvin, vakuutteli kyllä... Toivon mukaan on...Tuli niin surullinen olo, kun kuvittelen sinun tilannetta, on niiin kamalaa nähdä läheistä heikossa kunnossa... Mutta "Siellä missä on suuri rakkaus, on ihmeitä" Toivon kovasti, ja olen hengessä mukana... Toivotaan parasta! Halaus!
Tigerlily... Todella huojentavaa sitten oli taas lukea sinun juttuasi... Syöpä on niin sellainen kavala, ettei yhtään tiedä meneekö hyvin vaiko huonosti, sinun kohdallasi olen todella iloinen, että saat jatkaa kuitenkin elämää, nauttia pienistä asioista, suurista iloista, olet hengissä ja kuitenkin voinneissasi... Hienoa!
isälleni ei tarvinnut laittaa avannepussia, mutta lohduttelimme, että sekin on pieni jutuu, jos muuten saa jatkaa elämää suurin piirtein normaalisti, sen kanssakin oppii elämään, aivan kuten sinulla on käynyt...
Tsemppiä sinullekin!!! Voimia tämä vaatii niin syöpää sairastavalta kuin omaisiltakin... Se epovarmuus, pelko... Ne on niin kamalia!!
- Isälläni on paksusuolensyöpäSahrami
- Re: Isälläni on paksusuolensyöpäTigerlily
- Re: Isälläni on paksusuolensyöpäDipladenia
- Re: Isälläni on paksusuolensyöpäkultahippu
- Re: Isälläni on paksusuolensyöpäSahrami
- Re: Isälläni on paksusuolensyöpäkummityttö-67