Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Aivokasvain, gradus 3
moi!mulla todettiin aivokasvain gradus gliooma 3 marraskuussa 2004 oikealla puolella aivoissa,ja totta kai minun "tuurilla" sellaisessa paikassa josta ei ole mitään mahdollisuuksia leikata.olen tällä hetkellä 26 vuotias.
heräsin yöllä voimakkaaseen käden puutumiseen joka eteni epileptiseksi kohtaukseksi.siitä sairaalaan ja järkytys oli kuvien jälkeen melkoinen.(niinkuin jokainen varmaan tietää)
kävin 6,5 vko:a sädehoidossa ja söin sytostaatteja kapseli muodossa samaan aikaan ja puoli vuotta vielä sädetyksen jälkeen.
kuvat rupesi näyttämään pikkuhiljaa "puhtailta",joten rupesin jo riemuitsemaan että se on nujerrettu!
kunnes nyt maaliskuussa löytyi jotain kuvissa..varjoaineet näytti jotain lataumaa.ei vaan vielä teidetä että onko kasvain uusinut jo näin nopeasti,tai lääkärit/kirurgit ihmettelevät että voiko muka näin nopeasti uusia joten nyt odottelen että 3 vko:n päästä olisi taas uusi kuvaus ja lääkäri ja saisi jotain selkoa tähän tilanteeseen.olen saanut pari voimakasta epikohtausta ja vasen käsi kouristelee silloin tällöin.ne on pelottavia myös.mutta ajattelin kertoa tännekkin oman tarinani..toivottavasti kukaan ei nyt tästä masentunut.itse ajattelen että otan kaikki vastaan mitä tulee ja periksi EN ANNA!!!voimia kaikille ja oikein aurinkoisia kesäpäiviä!!!!
- Re: Aivokasvain, gradus 3Menniina
- Re: Aivokasvain, gradus 3harmitalvi
- Re: Aivokasvain, gradus 3omaishoitaja