Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Aivokasvain, gradus 3

Omaisellani on metastaaseja aivoissa ja niitä on molemmissa sekä isoissa että pienissä aivoissa, muisti kadonnut melko pitkälti ja kävely ei oikein onnistu, sädetetty on sen minkä aivoihin voi antaa mutta parannusta ei ole, päivä päivältä menee huonompaan suuntaan ja niitä aivokasvaimia on paljon yli kymmenen ja painavat todennäköisesti hermokeskuksia koska ei itse tajua tilannettaan. Taistelu taitaa olla turhaa ja kiusaa vain potilasta, kyllä lääkärit hoitaa ja ottaa kokemuksen kannalta mutta potilas on aika avuton jos ei omaiset huolehdi niin ettei turhia hoitoja anneta, niitäkin tosiaan tulee ihan taatusti. Mutta jokainenhan päättää itse jos kykenee miten häntä on paras hoitaa ja jos vielä osaa itse päättää niin aina parempi, mutta jos on vain lääkärien armoilla niin on kyllä hieman heikosti noi hoidotkin saatavilla ovat ja turhia hoitoja tulee. Hyvää kesää kaikille ja nautitaan kaikista niistä päivistä jotka luoja meille suo.
omaishoitaja | 1.7.2006 klo 10:48:36