Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Keuhkosyöpä

Hei nimimerkki "jaetaan tietomme"

Kiinnostuin kovasti kirjoittamastasi. Mieheni saa ainoana hoitona tällä hetkellä Tarcevaa, jota lääkäri on määrännyt yhteensä kolmeksi kuukaudeksi, josta on vajaa kuukausi vielä jäljellä. Olen kiinnostunut tietämään ja jos voit kertoa; minkä niminen se toinen sytostaatti oli ja minkä nimiseen sytostaattiin(se munuaisystävällinen) vaihdettiin siellä Eirassa.

Olen myöskin kiinnostunut siitä magneettihoidosta, että mennäänkö sinne lääkärin lähetteellä ja missä niitä yleensä annetaan? Aika mielenkiintoisia nekin liha- ja kalaruoka-asiat! Miehelleni ei edes ole liharuuat maistuneet yhtään, että onko se jotain sisäistä "itsesuojeluvaistoa"! Kala on taas se ,joka on maistunut ihan hyvin.

Miehelläni on 30.4 kontrollikuvat ja lääkärille aika, jossa sitten katsotaan miten Tarceva on vaikuttanut ja mitä hoitoa sitten jatkossa annetaan.

Olen todella kiitollinen jos ehdit ja voit kysymyksiini vastata.

Terveisin kaiku

kaiku | 9.4.2007 klo 12:39:07