Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Keuhkosyöpä
Hyviä ja huonoja päiviä täälläkin. Joskus tuntuu, ettei tätä enää jaksa, mutta seuraavana päivänä mieli on jälleen täynnä taistelutahtoa. Minulle tämä äidin sairaus on ollut erityisen raskasta aikaa, sillä odotan samanaikaisesti ensimmäistä omaa lastani. Syntymä ja kuolema kulkevat sananmukaisesti käsi kädessä. On todella vaikea samaan aikaan iloita odotetusta uudesta elämästä ja surra kuolemansairasta äitiä.En tiedä mitä lääkäri on teille muille sanonut läheistenne syövästä ja parantumisen mahdollisuudesta, mutta minun äidilleni lääkäri on sanonut suoraan, ettei häntä voida parantaa. Silti on vaikea vain luopua toivosta ja hoidoista, varsinkin, kun syöpä ei ole levinnyt muihin elimiin ja äiti on suht pirteässä kunnossa. Ja nyt olen tällä palstalla huomannut, että muualla hoitoa ennetaan kauemmin kuin puoli vuotta ja hoitoa vaihdetaan, ellei se tepsi. Minun äidilleni ei tällaisesta ole puhuttu mitään. Tällä hetkellä äiti saa Navelbinea ja jotain platin-solumyrkkyä (olisiko ollut carboplatin nimistä solumyrkkyä). Hiukset ovat lähteneet, mutta ruoka maistuu eivätkä sivuvaikutukset kuulemma ole olleet kestämättömiä. Toki äiti on väsynyt ja enimäkseen makaa sängyssä, mutta voi olosuhteisiin nähden ihan hyvin. Viimeksi lääkäri sanoi kasvaimen pienentyneen. Miksi hoitoa ei siis jatkettaisi?????
Hhirveän kalliita nuo uudet lääkkeet. Kuinka esim. pientä eläkettä saavalla on noihin varaa? Kohtuutonta!
Auringonpaistetta ja toivon säteitä kaikille teille keuhkosyövän kanssa taisteleville. Ei luovuteta ennen kuin on ihan pakko!!!! Olisi kiva kuulla kuinka teillä hoidot edistyvät.
- KeuhkosyöpäIina
- Re: Keuhkosyöpätyttönen
- Re: KeuhkosyöpäIina
- Re: Keuhkosyöpäpeltirumpu
- Re: KeuhkosyöpäSusanne
- Re: Keuhkosyöpäpeltirumpu
- Re: KeuhkosyöpäSusanne
- Re: KeuhkosyöpäJaetaan tietomme
- Re: Keuhkosyöpäkaiku
- Re: KeuhkosyöpäJaetaan tietomme