Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Omaisen huoli

Minun isälläni todettiin syöpä viikko sitten, ja kaikki on vielä edessä... Tuskaa lisää, että itselläni todettiin 5v selkäkipuilun jälkeen selässä tyrää, pullistumaa, repeämää ym... juuri tähän samaan rakoon. Vielä se, että minä ja perheeni olemme olleet koko viikon flunssassa, emmekä ole siis voineet isääni tavata juuri ollenkaan...

Juuri kun hän tarvisi paljon tukea ja lohdutusta, niin me täällä pärskitään vaan ja ajatukset laukkaa sekavina... Hyvin sekavina, epätietoisina ja pelokkaina. Eikä pysty kenenkään kanssa asiasta puhumaan... Täältä yrittää epätoivoisena lukea, mitä kaikkea meillä vielä onkaan edessä, niin paljon kaikkea...

Joten hätä, tuska, suru on niin suuri... Olen nyt ollut flunssan takia sairaslomalla, tänään katsotaan jatkuuko, jotenkin henkinen kapasiteetti ei kyllä ihan työkykyinen... Omat lapset pitää jollakin tavalla elämän kuosissa ja arjen askareet!!!
Sahrami | 25.4.2007 klo 13:43:56