Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Omaisen huoli

Voi Suvi tämä kaikki on niin vaikeaa etten voi sitä sinulle edes kertoa ja sinä tiedät varmasti miltä meistä tuntuu?minun miehelleni ei enää hoitoja anneta kun ei ole vastinetta,lääkärit ovat nyt sitä mieltä että,mieheni jaksaa kai kesän nähdä?hän ei ole enää 2 viikkoon syönyt lämmintä ruokaa,tehoravinteet ja mehukeitot menee enää.Mieheni ei itse tiedä oikeaa tilannetta vielä koska.minä en ole sanonut sitä hänelle mut lääkäri kyllä kertoo sitten kun sinne aika on?tunnen itse jotenkin ettei hänellä ole enää aikaa paljon sitä osaa aisía toisesta aika paljon.Tiedän jotta elämä jatkuu mut minkälaisena?meillä on 12v tytär joka ei käsitä tätä asiaa mut en myös minäkään.Päivät menee kuin usvassa ja olen huomannut että,aika kuluu liian nopeasti onkohan se tarkoitus?yrittäkää joten jaksaa Suvi siellä muuta en voi sinulle sanoa,t.peltirumpu
peltirumpu | 5.4.2007 klo 16:52:28