Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Omaisen huoli

Hei Suvi06!
Meidän perheessä kuopus 2v sairastaa leukemiaa, juuri on hoidot päättyneet, toivottavasti lopullisesti.
Perheessämme on 2 vanhempaa lasta ja meillä on oma yritys, jossa mieheni ja minä olemme yrittäjinä.
Oikeastaan en edes itse tiedä miten ihmeessä olemme selvinneet viime elokuun alusta, jolloin lapsemme syöpä todettiin. Keskimmäinen lapsemme oli vakavassa onnettomuudessa joulun alla, miehenikin oli välillä vakavasti sairaana ja anoppini nukkui pois helmikuussa. Jotenkin vain 1 päivä kerrallaan. Useinmiten en ole enää seuraavana päivänä muistanut mitä edellisenä tapahtui! Kaipa se, että vanhemmat lapset eivät hätääntyisi liikaa elämän saamista käänteistä, on pakottanut meidät vanhemmat rauhallisiksi. Ystäväni ihmettelevät, kun olen niin vahva. Ai minä vai? Minä, joka yksin autolla ajaessani huudan äänen tai pysähdyn kesken matkan itkemään bussipysäkille?
Voimia sinulle!!!
t.mama69
mama69 | 4.4.2007 klo 20:13:47