Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Mieheni syöpä uusiutui
Hei!Hille täällä jälleen.
Saimme juuri tiedon, että mieheni pääsee leikkaukseen (ulkomaille) puolentoista viikon päästä. Kyllä tämä tieto on antanut taas uskoa tulevaisuuteen ja siihen, että kyllä tästäkin vielä selvitään. Onneksi on rakkaita ystäviä, jotka pitävät yhteyttä ja osaltaan myös luovat tsemppihenkeä ja ilahduttavat....niin ja saavat myös meidät nauramaan.
Luulen, että shokkiaika alkaa olla takana ja taas jaksaa olla täysillä toista tukemassa. Emmehän ole täällä maailmassa itseämme, vaan toisia ihmisiä varten.
Mieheni piristyi tiedosta välittömästi ja usko onnistumiseen on vahva, vaikka edessä on vaikea ja hankala leikkaus.
On lohduttavaa kuulla, että muitakin on samassa tilanteessa ja että selvitty sekä jaksettu on.
Viikonloppuna päätin ajatella hetken ihan jotain muuta ja olin keräämässä korvasieniä. Kyllä tuntui mukavalta - aurinko paistoi ja sieniäkin löytyi. Mieheni oli puhelimitse "oppaana" sairaalasta käsin, kun en löytänyt erästä hyvää hakkuuaukkoa. No ei sitä löytynyt ajo-ohjeillakaan, mutta mieheni sanoi, että kunhan hän pääsee sairaalasta, niin ajellaan yhdessä sinne;"Kyllä se ajelemalla löytyy- minä ajan ja sinä käyt keräämässä sienet". Vaan taitaa kyllä olla sienet entisiä, kun hän kotiin pääsee.
Aurinkoisia päiviä ja kiitos rohkaisevista vastauksista.
- Re: Mieheni syöpä uusiutuipolulla
- Re: Mieheni syöpä uusiutuivompatti
- Re: Mieheni syöpä uusiutuiHille
- Re: Mieheni syöpä uusiutuivompatti