Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Mieheni haimasyöpä

En itse asiassa tiedä paljonkaan haimasyövästä mutta sairastan itse munuaissyöpää mikä luokittellaan kans niihin alle 5 vuotta selvintyneisiin. En ehkä osaa sinua auttaa tuskasi kanssa, mutta voin lieventää sitä sen verran että myös levinneen syövän kanssa voi elää "normaalia" elämää, mitä sillä sitten tarkoitetakiin.
Itse 2008 syksyllä munuaissyöpä levinnyt edelleen harrastan urheilua, juoksen, pyöräilen eilen viimeksi vasta kylläkin kevään eka lenkki ja tyhjillä kumeilla, ajattelin että kunto on aivan nollassa mutta kun pääsin huoltoasemalle, mistä meiltä kotia on noin 7 km, huomasin että rengaspaine oli noin 1-1,5 bar kun pitäisi olla 4-5,5 bar, niin ei ihme että vaikea reissu.
Lähinnä yritän sanoa sitä että on mahdollisuuksia on, ja jos luet Google lääkäriä mun ei enään pitäis ees hengittää.
Hyvää kevättä joka tapauksessa.
Toivon voimia sinulle ja isällesi.
Kirjoittellaan
T Kartsa
Kartsa | 11.4.2010 klo 17:18:23