Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Vertaistukea?
Hei,Hyvä, että olet hkenut ulkopuolista tukea jos siltä tuntuu. Minun äitini kuoli munasarjasyöpään viime vuoden lopussa ja olsin myös tarvinnut sitä tukea (edelleen koen asian hyvin raskaana). Minä olen myös kolmikymppinen,mutta perheellinen. Myöskään itselläni kaveripiirissä muilla ei ole vielä kokemusta vanhempien syövästä eikä kuolemasta, joten olin asian kanssa aika yksin. Kun asiaa ei ole itse kokenut (raskaan sairauden seuraaminen) ei sitä valitettavasti voi ymmärtää, niin se vain on. Kuoleman jälkeen tuntui, että osa ei pitänyt yhteyttä kun eivät kai tienneet mitä pitäisi tehdä... ja moni luulee kai tilanteen jo helpottaneen, mutta olisi ihanaa jos jollekin voisi asiasta puhua, mutta itsellä on olo ettei enää viitsi muita vaivata (olettavat minun jo selvinneen kun siitä on niin kauan). Joten, tosiaan vertaistuki on parasta, kun joku on kokenut saman niin ymmärtää mitä käyt läpi! Tulipa tästä vuodatus : )
Voimia sinulle, tiedän, että tuo on raskasta! Toivotaan, että asiat hoituvat hyvinpäin!
- Vertaistukea?Carabassa
- Re: Vertaistukea?Tiltu_R
- Re: Vertaistukea?kukkaveera
- Re: Vertaistukea?tulppu
- Re: Vertaistukea?salla10
- Re: Vertaistukea?tiina46
- Re: Vertaistukea?moona31
- Re: Vertaistukea?Carabassa
- Re: Vertaistukea?moona31
- Re: Vertaistukea?tiina46
- Re: Vertaistukea?surusyksy
- Re: Vertaistukea?elämä kantaa... ehkä