Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lapsellani on syöpä
Re: LEUKEMIA>AIVOKASVAIN
Hei äippä ja muut!Haluan sanoa myös omasta puolestani, että vahva usko vie vaikka läpi harmaan kiven! =) Uskoa ei saa menettää missään vaiheessa, vaikka välillä se `piru´ siellä olalla koputtaa ja koittaa korvaan muuta kuiskutella.
Me kävimme viime viikolla rukousillassa täällä lähellä kirkossa. Paikalla oli Pirkko Jalovaara, jonka tilaisuuksissa on moni ihminen parantunutkin mitä erilaisimmista vaivoista. Minulle tuo tilaisuus antoi rauhallisen ja luottavaisen mielen. (Samalla viikolla kun olin kovasti mietiskellyt kaiken tarkoitusta ym. olin kauhean itkuinen vielä siellä kirkossakin.)Laitanpa tähän linkin josta pääset tutustumaan Pirkon nettisivuun: http://www.rukousystavat.fi/
Meillä on kyllä ollut johdatusta matkassa, ja minä olen AIVAN VARMA, että poikamme paranee.
Katso myös viesti ylempää, jonka lähetti `onnellinen isä´.
Jos haluat jutella vaikka enemmänkin, henk.koht. laita vaikka yksityinen viesti.
Pitäkää mieli korkealla!
T: Tyrni
- LEUKEMIA>AIVOKASVAINriikka!
- Re: LEUKEMIA>AIVOKASVAINonnellinen isä
- Re: LEUKEMIA>AIVOKASVAINonnellinen isä
- Re: LEUKEMIA>AIVOKASVAINtyrni