Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lapsellani on syöpä
Hei Pinja enkelin aiti <3
Kiitos sinulle viestistäsi. Osanottoni teille. Meillä oli ilo saada pitää Antti luonamme 24 vuotta. Elää ja nähdä hänen kasvunsa aikuiseksi, saada ammatti, muuttaa omaan kotiinsa.Tämän kaiken huomasin kun luin viestisi.Saimme olla sairaalassa hänen kanssaan loppuun asti. Olimme hänen luonaan kaikin Jp 20v ja Hannu 11v. Pidimme kädestä kiinni kun hän hiljaa nukkui pois.Olen miettinyt, että meidän täytyy kanssa jatkaa poikien takia. Heillä täytyy ja on oikeus myös meihin vanhempiin. Vaikka isoja jo ovatkin. Jp asuu vielä kotona. Suuri suru yhdistää meitä entisestään. Jp soittaa meillä kitaraa ja on tehnyt kauniita musiikki kappaleita "Antin muistoksi". Suru on valtava, Antti itse sanoi meille ennen kuolemaansa : Älkää itkekö minä olen jo valmis lähtemään.
Kirjoitit kauniisti ja osuvasti kuinka vuosi pitää sisällään surun ja aran pienen auringon häivän.
Toivon teille voimia jatkaa tätä surun tietä ja että saamme kokea niitä ilon päiviä.
Lämpimin terveisin" Äiti "
- Hei Pinja enkelin aiti <3Äiti
- Re: Hei Pinja enkelin aiti <3pinjaenkeli