Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lapsellani on syöpä
Re: gliooma G2
Hei Omena ja muut!Ymmärrän täysin surullisen mielialasi... Jo ensimmäinen kierros ottaa koville. En pysty kuin laidasta arvaamaan, miltä kolmas uusinta voisi tuntua! Nyt jo välillä tuntuu, että elämä on yhtä syöpää... Aamulla ensimmäisenä mielessä, ja illalla viimeisenä. Päivällä saattaa olla sellaisia hetkiä, että asia siirtyy mielessä taka-alalle hetkeksi. Tuntuu välillä, että tekisi mieli vain käpertyä omien seinien sisäpuolelle turvaan, olla ottamatta yhteyttä ulkomaailmaan. Kuvittelee mielessään, että kaikki kaverit ovat jo kyllästyneet siihen, että kun minulle soittaa, mesettää tai muuten kysyy kuulumisia, aina puhutaan samasta asiasta. On sellainen "pitäkää tunkkinne"-fiilis. Toisaalta osaa nauttia oman perheen hyvistä päivistä ja hetkistä, jotka nykyään peilaa sairaan lapsen voinnin ja mielialan kautta. Terveitä sisaruksia unohtamatta.Minäkin, ennen niin turhan tarkka siitä, että pikkulegot ja autot oli lajiteltuna oikeisiin lelulaatikoihin osaan nähdä nyt sen, mikä todella on tärkeää. Mittakaava on kutistunut kovasti. Suuria suunnitelmia ei enää tarvita tulevaisuudelle, että jaksaisi arkista aherrusta. Riittää kun meillä vielä on toisemme. Sairauden armollisuudesta olen itse ollut kiitollinen. Tai siitä, miten se on juuri minun poikaani kohdellut. Luulen, että se on suurin syy, miksi olen jakanut olla enimmäkseen positiivinen. Toivon teille, Omena, hyviä hetkiä ydessä. Ja voimaa jaksaa elää hetki kerrallaan, liikoja tulevaa murehtimatta. Siinä se suurin haaste itsellekin.
-äippä-
- gliooma G2äippä
- Re: gliooma G2äippä
- Re: gliooma G2allu
- Re: gliooma G2allu
- Re: gliooma G2paulamari
- Re: gliooma G2Laurin äiti
- Re: gliooma G2Oski96