Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Magneettikuvaus ja ERS
MoiMinä kulkeuduin työterveyshuollon PSA tuloksen jälkeen lähetteillä urologeile, joista 3. käynnillä otin puheeksi kuvantamisen ja sain lähetteen HYKSiin magneettikuvaukseen. Julkiselle puolelle. Meen ensi maanantaina. Käsittääkseni se menee kuten JUKARHU kertoi "Minulla yksityisen puolen työterveyshuolto kattoi erikoislääkärin vastaanotot / konsultaatiot. Oma kuvioni kulki myös työterveyshuollosta lähetteillä julkiselle puolelle. Kaikki julkisen puolen testit verikokeet ja tutkimukset sisältyivät poliklinikka maksuun, olisiko silloin ollut 25€ / käyntikerta ja nämä, muistaaksen 4-5 käyntikertaa, menivät omaan piikkiin."
Siispä voisit ehkä ottaa asian puheeksi vielä lääkärisi kanssa, ei tuon kuvantamisen pitäisi olla "ei käy" juttu, luulisin. Minä haen tuolla magneettikuvauksella lisätietoa syövän paikallisuuteen ja sitten leikauksen säästävyyteen, joka sitten aikanaan sovitaan leikkaavan lääkärin kanssa.
Olen HYKSin Peijakseen robottileikkausjonossa nyt ollut 3 viikkoa. Käsitin, että kesäkuussa olisi aikani. Mutta JIHOn kertoman mukaan HYKSin Peijaksen jonossa on "viivästymää" ja siitä ehkä seuraa, että mun roboleikkaus siirtyy juhannuksen tienoosta elokuulle, lomien tuolle puolen, josta en tietty ilahdu, kun ...olis kiirus... mielessäni.
Vaan kuten on kerrottu, ei tauti parissa kuukaudessa juurikaan etene... Joten kärsivällisyyttä vaan.
- Re: Magneettikuvaus ja ERStoimasan
- Re: Magneettikuvaus ja ERSjyrkiap
- Re: Magneettikuvaus ja ERSTumppi
- Re: Magneettikuvaus ja ERStoimasan