Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Kivessyöpäepäily + vakuutukset
Heips ystävä,Minä otin pari vuotta sitten pankin kautta vakuutuksen vakavan sairauden varalta, siinä ainakin on ehtona, ettei ole aiemmin sairastanut niitä sairauksia mitkä vakuutus sitten kattaisi, mm. syöpää ja että sairaus todetaan aikaisintaan 6kk vakuutuksen ottamisen jälkeen. Myös lainaturvaa ottaessani oli ehtona, ettei ole todettu tiettyjä sairauksia.
Otin kaikenlaiset vakuutukset pari vuotta sitten sen jälkeen, kun lasteni isä (ex-mieheni kuoli syöpään). Hänellä ei ollut mitään vakuutuksia paitsi työnantajan ryhmähenkivakuutus, jonka kautta lapset saivat korvaussumman. Tosin lasten isä oli elänyt niin voisiko sanoa yksinkertaisesti ja taloudellisesti, että velkoja ei tuskin ollut, ja lasten tulevaisuutta varten jäi edes jotakin. Mutta minä kyllä säikähdin, kun näin, miten mies kärsi ja miten paljon hänen hoitokulunsa maksoivat, olisi hän voinut viimeiset elinkuukausiinsa saada vähän enemmän ylellisyyttä, jos olisi ollut jokin vakuutus, jolla sitä ylellisyyttä olisi voinut ostaa. Lasteni takia olen nämä vakuutusturvat ottanut, että jos minulle tapahtuisi jotakin, että ainakin heidän taloutensa olisi turvattu, heillä on vain minut.
Toivon sinulle ja lapsille kaikkea hyvää!
Lämpimästi tervehtien Tuulapirkko
- Re: Kivessyöpäepäily + vakuutuksettuulapirkko
- Re: Kivessyöpäepäily + vakuutuksetToipunut 82
- Re: Ensi viikon alussa leikataanToipunut 82
- Re: Pahalaatuinen kasvain löytyiToipunut 82
- Re: Kiitoksia paljon teille kaikilleToipunut 82
- SeminoomaRon
- Re: SeminoomaToipunut 82