Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Mielelläni kuulisin lisää niistä sytostaattihoidoista

Hei!
Itse sain alussa 4 sykliä BEP-hoitoa, joka alkoi yleensä maanantaina 5 vrk:tta osastolla saaden tiputukset. ja sitten oli kahden seuraavan viikon tiistaina tiputus poliklinikalla ja siinä oli yksi sykli.Itsellä syklejä lisättiin 2 kpl:tta, mutta bleomysiini jätettiin pois. Itse olen ammatiltani leipuri niin jouduin olemaan sairaslomalla koko hoitojaksojen ajan työn rankkuuden takia. Itselläni ainakin auttoi sairaalassa annettu pahoinvointilääke niin ettei ruokahalu hävinnyt. ainoastaan kahvinjuonnin jouduin jättämään ja voimakkaita hajuja jouduin varomaan esim. jotkin deodorantit ja kukat. Se on tosiaan aika vaihtelevaa miten eri ihmiset "kestävät" hoitoja, itselleni tuli jopa painoa lisää hoitojen aikana, mutta tuntui pahalta katsoa kun toisilla oli voimakkaita pahoinvointikohtauksia. Itselläni pysyi onneksi veriarvot hyvinä hoitojen aikana, vaan yhdesti jouduttiin lykkäämään tiputus silmätulehduksen takia. Veriarvot on tärkeää tiputuksien onnistumisiin. Itse pyrin Kävelemään hoitojen välillä paljon vaikka aika usein yksi kilometri tuntui jo maratonilta.
Tsemppiä hoitoihin mitä tulvat olemaankaan!
Tombe | 12.8.2007 klo 20:20:39