Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Isällä eturauhassyöpä...
Itse en tuosta eturauhassyövästä hirveästi tiedä, mutta kuvittelisin tosiaan että levinneenkin sairauden kanssa voi elää todella pitkäänkin....Vaikka tilanne on teille ymmärrettävästi ahdistava ja uusi ja pelkoja nousee väkisinkin pintaan, yritä ajatella positiivisesti. Itse et voi kuitenkaan enempää tehdä, kuin yrittää säilyttää positiivisuuden ja olla tukena kun isäsi saa parhaan mahdollisen hoidon. Suomessa on mahtava tietotaito lääkäreillä ja parhaat mahdolliset hoidot, luota siihen. Kun itse sairastuin ja ennekuin minulle oli tehty minkäänlaisia levinneisyystutkimuksia, olin aivan hysteerinen, mutta eräs lääkäri sanoi minulle:"muista, että pahimmassakin tapauksessa on paljon tehtävissä". Nuo sanat pelastivat minut sillä hetkellä ja niihin tartuin ja turvauduin. Joten eläkää päivä kerrallaan, pikkuhiljaa huomaat, että elämä jatkuu, isäsi saa hoitoa ja vaikka syöpä tulee olemaan osa elämäänne, se ei ole ainoa osa.
Rauhallista mieltä ja jaksamista:)
- Isällä eturauhassyöpä...Mackan
- Re: Isällä eturauhassyöpä...cry
- Re: Isällä eturauhassyöpä...Leonoora
- Re: Isällä eturauhassyöpä...mamma81