Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyöpä

Niin se vaan on, päivä kerrallaan. Ymmärrän täysin, että sinulla vasta niin vähän aikaa sairastumisesta ja nyt eka kerta ja nähdään vaikuttavatko lääkkeet. Toivotaan. Ja onneksi sitten on lääkkeitä lisää missä on eri vaikuttavat aineet.
Ei lääketutkimuksella ole mitään tekemistä kasvainten pienentymisessä, kyllä se on lääke. Siinä tutkimuksessa verrataan kahden lääkkeen sivuvaikutuksia keskenään ja ainoa eroavaisuus muihin on että muutamat verikokeet on erilaisia kun normaaleissa seurannoissa, ei muuta. Minulla on jopa pidempi tauko kuvissa kuin normaalisti.

Ja olen jopa ymmärtänyt että joskus meillä naisilla voi olla erilaisia tuntemuksia lääkkeiden kanssa kuin miehillä johtuen hormooneista ja ikä myös merkitsee. Itse sairastuin tähän hiukan "vanhempien sairauteen" paljon alle 50 ja moni asia harmittaa, mitkä jäivät kesken, mm ura. Ja sinä olet saanut jo nähdä lapsenlapsen, minä satsaan myös siihen jos näin kävisi.

Terveisin SM
sm | 14.11.2012 klo 16:29:25