Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: psa-noussut....
Sädehoito johtui siitä, että lääkäreiden selostuksen perusteella päädyin itse sädehoitoon. Tilanne oli siis lääkäreiden osalta 1-1, koska ensimmäinen perusteli sädehoitoa parempana siksi, että se tehoaa myös mahdollisesti kapselin ulkopuolella olevaan syöpään. Sanoi vielä, että vaikka leikataakin, sen lisäksi voi joutua vielä sädehoitoon.Eli se oli minun päätös sen jälkeen, kun olin keskustellut lääkärien sekä vertaistukiryhmän asiantuntijan kanssa.
Siellä on muuten aivan mielenkiintoisia tapauksia, joten voisit soittaa ja keskustella myös er-syövän sairastaneiden ja siitä joko leikkauksessa tai sädehoidolla selvinneiden kanssa.
Kyllä leikkaus on mahdollinen käsittääkseni aina. Potilas vaan itse saa aika pitkälle päättää hoitomuodon sen tiedon perusteella, minkä on saanut lääkäreiltä.
Mutta, molemmissa radikaalihoidoissa on hyvät ennusteet jatkoa ajatellen, keskustele vielä lääkärien kanssa ja päätä sitten. Tsemppiä!
- leikkaus vai sädehoito?!?pinewood
- Re: leikkaus vai sädehoito?!?Toipilas
- Re: leikkaus vai sädehoito?!?pinewood
- Re: leikkaus vai sädehoito?!?Toipilas
- kolmas tie...pinewood
- Re: kolmas tie...Toipilas
- Re: kolmas tie...pinewood
- Re: kolmas tie...pinewood
- psa-noussut....pinewood
- Re: psa-noussut....Toipilas
- Re: psa-noussut....ER
- Re: psa-noussut....pinewood