Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: leikkaus vai sädehoito?!?
Minulla lääkäri suositteli leikkausta ja minä suostuin siihen sillä perusteella, että asia olisi kerralla kunnossa. Mutta näin ei kuitenkaan käynyt, pois otettuja tutkittuaan patolooki ilmoitti leikkaus kohdassa olevan syöpäsoluja. Päälle tuli radikaali sädehoito, joten minulla on kokemus molemmista. Leikkauksen jälkeen toipuminen minulla oli sellainen että olisin hyvin voinut mennä töihini kuusi viikkoa leikkausesta, eli se aika minkä minun työsuhteellani työantaja maksaa sairasajan palkkaa olen metallissa konepajatöissä. Mutta sädehoidon tullessa työ motivaatio häipyi ja olin sairaslomalla sädehoidon ajan. Sädehoito kokemuksena oli sellainen, että jos leikkaus ei olisi ollut alla, niin sen olisi hyvin voinut käydä työn ohessa jos olisi saanut hoitoajat sopimaan työn oheen. Menestystä sinulle.- leikkaus vai sädehoito?!?pinewood
- Re: leikkaus vai sädehoito?!?Toipilas
- Re: leikkaus vai sädehoito?!?pinewood
- Re: leikkaus vai sädehoito?!?Toipilas
- Re: leikkaus vai sädehoito?!?vm.47
- kolmas tie...pinewood
- Re: kolmas tie...Toipilas
- Re: kolmas tie...pinewood
- Re: kolmas tie...pinewood
- psa-noussut....pinewood
- Re: psa-noussut....Toipilas
- Re: psa-noussut....pinewood
- Re: psa-noussut....kataja