Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Minun ERS hoitoni/tilanteeni nyt.
MoronLeikkaus sulla silloin kesäkuun alussa meni ymmärtääkseni suht hyvin ja toipuminenkin lienee edennyt mukavasti, mutta siinä kohdallesi kyllä osui huonompi tuuri, että syöpä osoittautui sitten leikkauksen jälkeen olleen ärhäkämpää lajia. En ennen leikkausta otetuista PSA luvuistasi ehkä olisi vielä tuota osannut päätellä, mutta eturauhaspreparaatista sitten löytyi selviä merkkejä tästä.
Jo silloin elokuussa päätöksesi lähteä sädetykseen herätti hieman ajatuksiani, että miksihän. Olen täälläkin eri kertomuksista päässyt käsitykseen, että jos PSA on poistoleikkauksen jälkeen mittaamattomissa, niin asiat ovat hyvin. Vasta jos löytyy lukemaa, niin silloin sädehoito lisähoitona on paikallaan, toki syytä aloittaa jo pienestäkin noususta, olen käsittänyt. Ehdottiko urologi silloin 14.8., että sädetykseen olisi hyvä lähteä, vai päädyitkö tähän itse noilla kertomillasi perusteilla.
No näin jälkikäteen, kun sädetys taisi mennä hyvin, eikä aiheuttanut haitallisia sivuvaikutuksia ?, vaikka oma riesansa päivittäisine hoitoineen lienee ollutkin, niin valintasi kannatti.
Tsemppiä vaan jatkoonkin ja syksyä.
- Minun ERS tarinani (jyrkiap)jyrkiap
- Re: Minun ERS tarinani (jyrkiap)Melkein hullu
- Re: Minun ERS tarinani (jyrkiap)Melkein hullu
- Re: Minun ERS hoitoni/tilanteeni nyt.Tumppi