Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kauhea väsymys

Ehkä vaimosi tosiaankin kiirehti liikaa normaalielämään palaamista. Ymmärrän, että niin haluaisi tehdä, mutta toisaalta itse käsitän tämän toipilasaikani niin, että nyt elimistöni käskee minua hidastamaan, pysähtymään. Se tarvitsee lepoa ja itsellenikin jää aikaa nyt työstää näitä asioita mielessäni. Sairauden henkinen käsittelykin on tärkeää toipumisen kannalta.

Tuosta syömisestä sanoisin, että totta kai pitää syödä terveellisesti. Mutta sen henkisen toipumisen kannalta on hyvä, että välillä antaa periksi mieliteoillekin, vaikka ne olisivatkin epäterveellisiä. Minä olin yhden päivän tosi väsynyt ja teki hirveästi mieli makkaraa kaikkine lisäaineineen. Illalla sitten hotkin ison palan makkaraa - ja se väsymys katosi! Sen jälkeen ei sitä makkarahimoa ole tullut eli ei siitä pysyvä "elintapa" mulle tullut, mutta auttoi sen hetkiseen tilanteeseen.

Minusta nyt pitää pitää itsestään huolta kokonaisuutena, niin fyysisesti kuin henkisestikin.

Janna61 | 18.9.2011 klo 12:01:22