Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kauhea väsymys

Hei Janna61 , Nyt sinulla on oikea asenne,sinä tässä sairastat ja tee siitä itsellesi mahdollisimman miellyttävää.Miten niin että nyt pitäisi syödä terveellisesti , siksikö kun on sairastunut syöpään , ei muuten liity mitenkään syömiseen , kuin korkeintaan lisäaineiden kautta joita ravintoketjuumme lisätään. Olen huomannut Vaimollani samantyylistä käänteisessä muodossa. Ennen hän tykkäs syödä esim. suklaata vaik parisataa grammaa telkkua katellessa , nyt menee pari palaa. Syömisestä olen kysynyt , ei mulla oo nälkä otan pari leipäpalaa ja se riittää. Olen sitten keksinyt jotain ja laittnut ruokaa , kyllä se sitten on kumminkin maistunut. Ja olen muistuttanut jumppaamisen tärkeydestä. Eilen Hän kävi pojan tyttöystävän kanssa päiväristeilyllä Tallinnassa. Oli kuulemma tosi virkistävä reissu. Ulkoilua ei pidä välttää oli keli kuin keli. Kaikki mikä vie ajatukset pois syövästä on hyvästä.Älä kiusaa itseäsi tee niinkuin haluat. Voimia.Halataan.
Tellme | 17.9.2011 klo 00:39:09