Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kauhea väsymys
Hei taistelu-62, Kirjoitin vähän typerästi syömisen terveellisyydestä , Anteeksi janna61. Nyt olen ottanut asioista lisäselkoa tiedon valtatieltä , netistä. Tosiaan hoitojen aikana veri-arvot voi pudota rajustikin , joten terveellinen syöminen on tärkeää. HB arvo pitää olla tietyn rajan yläpuolella jotta niitä hoitoja voidaan antaa. Valkosolujen määrä taas vähenee , jos imusolmukkeet on kainalosta poistettu. Nehän on niitä parantavia/estäviä soluja. Tulehdusriski kasvaa. Vaimo oli sen eilisen Tallinnan reissun jälkeen tosi väsyneen näköinen varsin sen jälkeen , kun tänään vielä kävi Kummityttönsä kanssa vähän kaupungilla. Hän ehkä rasitti itseään liikaa , täytyyki olla vähän tarkempi , mitä hän touhuaa ja mitä ei. Ruoka on kyllä vähän tuputtamalla , maistunut.Hoidot ei ole meillä mitenkään vielä alkaneet. Vasta Tiistain jälkeen tiedetään missä mennään. Se kai siinä syynä kun ei ole vielä kokemusta. Nyt on kumminkin selvitetty hoitoasioita, mä olen tulostanut paperille Vaimon luettavaksi jotain niistä , kun hän ei ole niin innokas netin käyttäjä. Sivusto kuvotus.fi on aika hyvä , (vaikka se onkin yhden lääkejätin sponssaama).On varmaan jo kaikilla tiedossa? Etsintä jatkuu, lisätieto on aina tarpeen. Duodecim on kanssa huippuhyvä.Voimia jaksamiseen. Halataan.ps olemme hyvissä käsissä , kaikki Lääkärit ovat vannoneet Hippokrateen Valan.
- Kauhea väsymysJanna61
- Re: Kauhea väsymysmaruska
- Re: Kauhea väsymysJanna61
- Re: Kauhea väsymysTellme
- Re: Kauhea väsymystaistelu-62
- Re: Kauhea väsymysTellme
- Re: Kauhea väsymysJanna61
- Re: Kauhea väsymysmaruska
- Re: Kauhea väsymysAnskuli