Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Liikunta kainaloevakuaation jälkeen
HeiMinulla on koko lailla 6 vuotta hoidoista, ja olen pärjännyt rintapuolena hyvin. Toisaalta omasta kunnosta ja liikkuvuudesta on koko ajan pidettävä huolta, sillä olkapään asento on pysyvästi muuttunut, eivätkä liikeradat ole yhtä laajat kuin ennen leikkausta. "Jäätynyt" tämä olkapää ei kuitenkaan ole - kunhan vain napsahtelee aikaisempaa enemmän kuivuuttaan.
Minun kokemukseni mukaan monipuolinen liikunta on kaikkein parasta. Eli lihaskuntoa, liikkuvuutta ja kestävyyttä - miksei räjähtävää voimaakin voi treenata, jos on sellaisten lajien ystävä:-) Olen harrastanut 8 vuotta joogaa, enkä ole huomannut syövän vaikuttaneen siihen mitenkään. Oikeastaan päin vastoin: harrastus on syventynyt ja liikkeen ja hengityksen yhteys on löytynyt aikaisempaa paremmin. Uudeksi lajikseni olen löytänyt tanssin, joka on ihan mahtavaa jo mielialankin kannalta. Vanhakin "koira" voi oppia uusi temppuja!
Terveisin
- Liikunta kainaloevakuaation jälkeen"TRI-atloonari"
- Re: Liikunta kainaloevakuaation jälkeenkesätuulahdus
- Re: Liikunta kainaloevakuaation jälkeenpalsternakka
- Re: Liikunta kainaloevakuaation jälkeen"TRI-atloonari"
- Re: Liikunta kainaloevakuaation jälkeenpalsternakka
- Re: Liikunta kainaloevakuaation jälkeenKarhutar