Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Jälkitarkastus...
Kiitos Mamo ihanasta kirjoituksesta :) ja kaikki toiset myös :)Kyllä noi kontrollit aina pelottaa.. Minulta aikasemmin olikohan maaliskuu kun otettiin ultra ja mammografia.Josta lääkäri totesi että kaikki hyvin. Mutta kinusin lääkäiltä vielä etteikö mangneettikuvaa tarvi, niin sit lääkäri sano miettivän asiaa.Soitti ja sano että miettingissä todettiin että paras se ólisi ottaa.Siksi olin niis kuvissa. Minulla ärhäkkää laatua se syöpä oli ja yleensä esiintyy myös toisessa rinnassa helposti:( niin siksi pelkäsin vielä enemmän.Ja siksi minulla puolen vuoden päästä kontrolli. Muuten oli ensin sovittu kontrolli 2vuoden päähän. Mut eilen lääkäri soitti ne tulokst niin sano että sovitaan puolen vuoden päästä kontrolli jossa palpoidaan vain.. ei mitään kuviaoteta silloin.Ihania olette kaikki :) kitos kaikille- Jälkitarkastus...hipura
- Re: Jälkitarkastus...hipura
- Re: Jälkitarkastus...hiutale
- Re: Jälkitarkastus...ellinoora
- Re: Jälkitarkastus...Kehäkukka
- Re: Jälkitarkastus...Karhutar
- Re: Jälkitarkastus...Kehäkukka