Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Jälkitarkastus...
Hei Ellinoora!Uskon, että kaikki kohdallasi on hyvin. Muistan itse vuosi sitten kun kävin 1 1/2 vuotistarkastuksessa mietin itse ihan samaa kuin Sinä. Vaikka röntgenlääkäri sanoi, että kaikki on kunnossa niin kuitenkin jännitti se syöpälääkärin vastaanotto, että mitä jos sieltä kuitenkin löytyy jotain. Itse pelkäsin lähinnä labratuloksia, koska kuulin ne vasta vastaanotolla. Kaikki oli kuitenkin Ok ja uskon, että kohdallasi käy samoin.
Minä sairastuin 11/06. Hoidot loppuivat 8/07 ja ensimmäinen lääkärintarkastus oli 10/07, koska syöpäni oli niin ärhäkkä ja laajalle kainaloon levinnyt. Seuraava tarkastus oli sitten vuosi sitten eli 5/08 ja kun kaikki oli hyvin, niin seuraava kontrolli lähetetään vasta 5/10 eli vasta kahden vuoden päähän. Kävin eilen muissa asioissa työterveyslääkärissä ja kinusin häneltä lähetteen sairaalan mammografiaan ja ultraan, koska en uskalla tämän ärhäkän syöpäni kanssa vielä vuotta odotella. Hän palpoi rintani, eikä sieltä mitään löytänyt. Nyt menen kahden viikon päästä mammoon ja tietenkin se sitten jännittää, kun se hetki lähestyy. Olen Jyväskylän keskussairaalan hoidossa.
Kyllä se tuntuu aina siltä, kuin olisi voittanut lottovoiton, kun selviää vastaanotolta puhtain paperein. Näin se elämä meitä muuttaa. Ei sitä ns. terveenä ollessa voinut kuvitella, että minkälainen ilo voi syntyä moisesta asiasta.
Tsemppiä Sinulle. Kaikki menee varmasti hyvin.
Lämmöllä Kehäkukka:))
- Jälkitarkastus...hipura
- Re: Jälkitarkastus...hipura
- Re: Jälkitarkastus...hiutale
- Re: Jälkitarkastus...ellinoora
- Re: Jälkitarkastus...Kehäkukka
- Re: Jälkitarkastus...Karhutar
- Re: Jälkitarkastus...Kehäkukka