Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Jälkitarkastus...

Heippa!

Näitä uutisia on tässä vaiheessa kiva lukea, kun itsellä on tuo 1-vuotiskontrolli ensi maanantaina.....Hieman alkaa hermostuttaa, mutta toisaalta olin jo viime viikolla mammografiassa ja lääkäri katsoi kuvat samantien, ja totesi, että ei mitään normaalista poikkeavaa, teki myös ultratutkimuksen, eikä siinäkään löytänyt mitään erityistä.

Silti se hieman kuitenkin jännittää, ja miettii, että jos on katsonut kuvia vielä tarkemmin, ja niissä olikin jotain.....Veriarvot olivat myös kaikki kunnossa, HB oli taas ihan normaali eli 145, muutkin ihan normaalin rajoissa.

Onko yleensäkin seuraava kontrolli puolen vuoden päästä, mä olen jotenkin ajatellut, että seuraava voisi olla vasta vuoden päästä.....tapauksesta tietysti riippuu, ja varmaan sairaalastakin....Itse olen TAYS:n potilaana.

Hauskaa Vappua kaikille!

t. Ellinoora
ellinoora | 29.4.2009 klo 13:17:07