Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Hei
Kiitos kysymästä, viisi vuotta on ollut vaihtelevaa, pääosin tosi hyvää aikaa. Luusto ja sen markkeriarvot pysyi tuon ajan sytostaateilla ja Bonefosilla hyvin kurissa. Aina välillä oli jotain selkäsärkyjä ja kerran sain ns. kipusädehoitoa ja se oli tosi hyvä juttu. Nyt kun taas jomottaa, otan sädetystä toisen kerran.Minun ongelmani on ollut rintojen leikattujen arpien kohtaan (minulla on molemmat poistettu) aina uusineet pahkurat ja aina koholla olleet markkeriarvot CA15-3 ja SCEA. Niiden takia olen näiden viiden vuoden aikan saanut 9xCEF, kolme 8x Doketaksel-sarjaa + erinäisiä hormonitabletteja väliaikoina. Doketaksel toimi hienosti siis kolme vuotta, mutta viime maaliskuussa todettiin maksassa pieniä etäpesäkkeitä. Niitä tässä nyt hoidetaan ja on kuulemma vielä mahdollista saada ne pois.
Luustovaihe oli näin jälkeenpäin katsottuna aika huoletonta aikaa, kannattaa nauttia. Minua ei silloin eikä nytkään elämä mitenkään rajoittunut, tein kaikenlaista mm. laskettelin talvisin, varovasti : ) Kuten sinäkin, olen kuullut, että joku on elänyt luustovaiheen kanssa vuosia, 15 vuotta, se on hieno juttu.
Ei kun joulua odottamaan. Itse julistin itselleni joulurauhan. Sytot on päällä, mutta en viime lääkärissä halunut tietää markkeriarvoja, nostan syövän pöydälle taas tammikuussa tt:n jälkeen. Nyt eläköön omaa elämää, sytot pitää minusta huolen.
Tintta
- luustoon levinnyt rintasyöpä, oireet?marjariina2
- Tintalle???Oili
- Re: Tintalle???Tinttamari
- Re: Tintalle???Kirsikka
- HeiTinttamari
- Tintta ja muutkin!Kirsikka