Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: luustoon levinnyt rintasyöpä, oireet?
Hei, Kirsikka ja kaikki luustometastaaseja kokeneet!Muistatteko, tulivatko luustokivut ensin, ja näkyikö verikokeissa vasta myöhemmin P-AFOS ja Ca-arvojen nousu?
Minulla on agressiivisen rintasyövän primäärihoito menossa, siis sytostaatteja olen saanut 4 kertaa viikon välein, ja nyt, 9 päivää sitten selkä tuli peijoonin kipeäksi lannerangasta, vasemmalta puolelta. Sitä vihloo todella ilkeästi pahoissa liikkeissä, kumartuessa, kurkottaessa, kiertoliikkeessä jne.
Äsken yritin tehdä jotain pientä puutarhassa, ja siitäkös äityi jomottamaan jatkuvasti. Ei tunnu Panadolkaan auttavan.
Minulta otettiin verikokeet 2pv sitten eilistä sytotiputusta varten, ja P-AFOS ja Ca olivat normaalit. Lääkäri sanoi, että jos selkävaiva jatkuu, ajetaan luukartta. Minullakin oli kainalo puhdas, mutta kasvain oli kokoniaisuudessaan iso, lähes 5 sm, mutta "paha" syöpä keskellä oli vain 6mm, gradus III KI67 luku 44%. Ympäröiva alue oli in situ eli komedokarsinomaa, joka ei lähetä etäpesäkkietä.
Eli, jos vaivani johtuu luustoleviämisestä, on sen täytynyt luikerrella veriteitse itse kasvaimesta:)
Itse tietenkin toivon viimeiseen asti, että kyse on vain lihaskrampista. Tämä alkoi nim., kun makoilin sairaalassa kuumeen takia 4vrk, kotiinlähtöpäivänä pamahti selkä kipeäksi,
vähemmästäkin löhöilystä! Mutta miksi se ei ala mennä ohi,mrr?
Yritetään, siskot, mennä eteenpäin vaivojemme kanssa! Tsemppiä Teille kaikille. Irina
- luustoon levinnyt rintasyöpä, oireet?marjariina2
- Re: luustoon levinnyt rintasyöpä, oireet?Irina
- Tintalle???Oili
- Re: Tintalle???Tinttamari
- Re: Tintalle???Kirsikka
- HeiTinttamari
- Tintta ja muutkin!Kirsikka