Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: luustoon levinnyt rintasy�p�, oireet?

Hei sinne. Kyllä luustometastaasit varmaan saattavat aiheuttaa kuvaamasi oireita, mutta aina kuulemma myös uuden lääkityksen aloittaminen niitä tekee, varsinkin nivelkipuja.
Minulla on nyt ollut luustoon levinnyt rintasyöpä 5 vuotta ja onhan siinä kaikenlaisia vaiheita ollut. Minun metastaasini eivät ainakaan toistaiseksi ole sitä luustoa haurastuttavaa laatua, että olen vielä talvisin mm. lasketellut, en toki mustissa rinteissä. Minulla särky,- jomotuaoireita on lähinnä alaselässä, lantiossa ja säteillen jalkojen etuosiin. Kerran olen saanut selkään ns. kipusädehoidon ja se oli kyllä hyvä homma, kivut hävisivät pitkäksi ajaksi.
Muista aina kertoa lääkärillesi säryistä, niistä on turha kärsiä. Kaikenlaisia pillereitä on saatavilla, minulla nyt hyvin toimii Panacod. Toki joudun niitä kovin harvoin ottamaan.
Hyvää tietoa luustokivuista löysin netistä kun Googlasin "luusokipu" sanalla. Käyhän katsomassa.
Hyvää syksyä ilman särkyjä.
Tintta 38v
Tinttamari | 27.9.2006 klo 12:20:08