Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: mistä saada toivoa?
Kiitos vastauksesta, olen ollut nyt aika maassa viimepäivät. Ekat sytostaatit meni hyvin, mutta toisella kerralla sain pahan allergisen reaktion että jouduttiin keskeyttään. Olen alusta asti kuullut kuinka tilanteeni on vaikea, kun minua ei voitu leikata, kun on paha solutyyppi. Lisäksi sanottu että voin romahtaa mikä päivä tahansa, vaikka olen hyvässä kunnossa edelleenn.Joulun jälkeen kun sain ekat myrkyt minulle eräs hoitaja jopa sanoi että voin olla saattohoidossa 6 viikon päästä. Tiedän että se voi olla totta, mutta en ole sitä lausetta saannut päästäni. Nyt Tampereella ne päättää mitä ne tekee. En saa millään luottamusta tähän systeemiin. On olemassa toinen valmiste (Taxol freon) missä ei ole sitä liuotin ainetta mikä on Taxolissa. Se on se liotin mille tulee ne reaktiot.Mutta se on paljon kalliimpi. Nyt jää nähtäväksi antaako ne minulle sitä, vai katsotaanko ettei kannata. Tehdäänkö Suomessa niin ? Mitäs jos on levinnyt? Lääkärit hokee että on keinoja, onko niitä oikeasti sittenkin? Tuntuu edelleen että kaikilta on voitu leikata. Nyt vaan kuulee kuinka tauti etenee...Huomena pitäisi mennä Tampereelle käymään, ehkä kuulee sitten jotain.- mistä saada toivoa?riitta47
- Re: mistä saada toivoa?mollamaija
- Re: mistä saada toivoa?elämänpyörä
- Re: mistä saada toivoa?Pää pystyyn
- Re: mistä saada toivoa?riitta47
- Re: mistä saada toivoa?kesä-09
- Re: mistä saada toivoa?riitta47
- Re: mistä saada toivoa?kesä-09
- Re: mistä saada toivoa?Tiedokas