Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: mistä saada toivoa?

Hei,

Tulin tänään ensimmäistä kertaa näille syöpäyhdistyksen sivuille ollessani toipumislomalla melanoomaleikkauksesta, joka tehtiin 13.1. Itse odotan nyt sekavassa mielentilassa tuloksia syövän mahdollisesta levinneisyydestä 28.1. kontrollikäyntini yhteudessä.

Olen itse saanut paljon toivoa ja elämänmyönteisyyttä lukiessani parastaikaa kirjaa "Lance Armstrong: Ei ainoastaan pyöräilystä". Lance Armstronghan oli maantiepyöräilyn maailmanmestari sairastuessaan pahanlaatuiseen kivessyöpään, joka levisi etäispesäkkeinä keuhkohin ja aivoihin asti. Hänen ennusteensa oli todella huono, mutta hän selvisi, mm. oikean sytostaattihoidon ansiosta. Eikä tässä kaikki: hän kuntouttti itsensä uudestaan ja voitti vielä Ranskan ympäriajon pariinkiin kertaan. Siis selviytymistarina vailla vertaa! Ja todella lämmöllä, inhimillisellä ja myönteisellä asenteella kerrottu tarina.

Suosittelen lämpimästi! Toivotan sinulle voimia ja että hoito alkaa purra sinunkin kohdallasi!
Pää pystyyn | 17.1.2011 klo 12:31:33