Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäiset taxot
Hei Tähtitaivas,Taxotere saattaa aiheuttaa joillekin sydämentykytystä ja tuntohäiriöitä, ja ruokahaluttomuuskin on yksi mahdollisista sivuoireista. Kortisoni lisäksi korostaa/lisää näitä tuntemuksia, mutta nyt olet sellaisessa vaiheessa, että sivuoireiden pitäisi alkaa vähitellen tasoittua, niin että viikon päästä olosi on todennäköisesti aikalailla normaali.
Kannattaa kuitenkin puhua tuntemuksistaan hoitoa antavalle yksikölle, varsinkin jos tuntuu että oireet eivät tämän viikon aikana vähene. Taxoteren ei pitäisi olla sydämelle niin paha myrkky kuin CEF, mutta yhtä lailla ikävää kaikki tuollainen öinen kiihtymys ja pumputus.
Itse olen selvinnyt sydänoireiden kanssa melko vähällä, mutta kaikkea liikkumistani olen joutunut sovittamaan päivän kunnon mukaan. Eli lyhyempiä lenkkejä, vähän kerrallaan ja pienemmellä vauhdilla, että pystyy palautumaan ja hapettamaan hoidoissa kärsineitä soluja.
Tsemppiä hoitoihin, ja tervetuloa kirjoittelijoiden joukkoon!
T. Karhutar
- Ensimmäiset taxottähtitaivas
- Re: Ensimmäiset taxotKarhutar
- Re: Ensimmäiset taxotmyymeli
- Re: Ensimmäiset taxottähtitaivas
- Re: Ensimmäiset taxotManssi
- Re: Ensimmäiset taxotKarhutar
- Re: Ensimmäiset taxotpäivänsäde
- Re: Ensimmäiset taxotpeevikki
- Re: Ensimmäiset taxotSartsa