Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäiset taxot
hei Tähtitaivas,mulla on hoidot tehny kovasti sydämen tykytystä. Ei niinkään nopeaa pulssia vaan jokainen sydämen lyönti lyö lujaa. Taxojen aikana kaikki meni aika hyvin 3 päivää ja sitten alkoi sydämen tykytys, jota kesti viikon verran. Olen myös hyväkuntoinen ja lenkkeilyyn riippuvainen. Taxojen aikana viimeisellä viikolla pääsin aina vasta kävelylenkille. Nyt cef:in aikana nekin on jääny. 2. cef annos pienettiin tykytyksen takia.
Minäkin saatan herätä aamulla niin että pulssi hakkaa nopeasi. Cef:n aikana levossa se on noin 80.
Olen joka kerta puhunut tästä asiasta lääkärissa. Onko sinulla taipumusta alhaisesta verenpaineesta? Kun paineet menevät matalalle niin pulssi joutuu tekee enemmän töitä. Sytostaatit kun pudottavat paineita niin että jotkut eivät edes tarvitse verenpainelääkettä hoitojen aikana.
Minä kävin varmuuden vuoksi sydämen ultrassa ja se oli ok.
t. mamo
- Ensimmäiset taxottähtitaivas
- Re: Ensimmäiset taxotKarhutar
- Re: Ensimmäiset taxotmamo
- Re: Ensimmäiset taxotmyymeli
- Re: Ensimmäiset taxottähtitaivas
- Re: Ensimmäiset taxotManssi
- Re: Ensimmäiset taxotKarhutar
- Re: Ensimmäiset taxotpäivänsäde
- Re: Ensimmäiset taxotpeevikki