Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tervehdys pitkästä aikaa!
Heipä hei,Olipa kiva kuulla kuulumisia teiltä kaikilta.
Minäkin toivuin sytoista melko nopeasti eikä sädehoidonkin jälkeen iho parani parissa viikossa. Työt aloitin marraskuun lopussa. Tamofen on aiheuttanut kyllä melko lailla kuumia aaltoja, paino on pysynyt samana, mutta ei ole laskenutkaan, vaikka liikun päivittäin ja aika vauhdikkaastikin. Ruokahalut on hyvät ja olen perso makeallekin, joten jos laihtua todella haluan, on minun ilmeisesti tehtävä radikaali muutos ruokavaliossa.
Ongelmana minulla on ollut leikatun rinnan turvotus ja arkuus, mutta käsi ei ole turvonnut. Olin jo tammikuussa mammossa ja ultrassa ja minulta otettiin ohutneulanäytekin. Niukasta näytteestä löytyi vähän tulehdussoluja, mutta verikokeet olivat hyvät, joten mitään toimenpiteitä ei tehty. Loppukeväästä on uusi ultra ja verikokeet ja tietysti vielä lääkäri.
Terveisin Lakritsi
- Tervehdys pitkästä aikaa!helmi08
- Re: Tervehdys pitkästä aikaa!arpakuutio
- Re: Tervehdys pitkästä aikaa!lakritsi